Második napon Gaszti (Pál Gaszton) kivételével egy csoportban voltunk a közelebbi pályán. A szél alig fújdogált, kimentünk a pályára. 1-2-es szellő lengedezett, és elkezdtük a rajtgyakorlatokat, ami nekem elég jól ment mindaddig, amíg visszalőtték őket. Amint élesbe ment, beragadtam.
Szóval másfél órás halasztás után rajtoltunk a 4 körösre kiírt pályán. Erre azért volt szükség, mert a szél keresztben fújt a tavon. Faltól-falig volt kirakva a pálya, nem kis kavarodást okozva a kreuz végén. Kb. 35 körül értem fel az első jelhez, Balázs 5-el előttem. Hátszélben középen, a frissülésekbe halzolva jöttem fel kb. 10 helyet. Második kreuzban kihasználva azt, hogy tudom melyik a jó oldal, megint jöttem fel öt helyet. Jó! Kezdtem jól érezni magamat. Hátszélben ismét középen haladtam, és a lee bóját ötödiknek vettem, viszont a kapu rosszabb felén. Kreuzban betliztem keményen, 15 voltam fenn. Módosítást és rövidítést lőttek, befuttattak a lee bójánál, ahol 17-ként szeltem át a vonalat. Balázs (Hajdu alázs) 24-nek érkezett, Bőrtok legjobb futamát futva a 35. lett. A zöld pályán nem volt futam, csak két lelőtt próbálkozás, Gaszti nagy bánatára, mivel elmondása szerint elég jól állt.
Harmadik nap, semmi szél. A zöld csapat egy futamos lemaradásban volt hozzánk képest, ezért ők már 11-től rajtkészültségben voltak. Mi 12:30-ra voltunk kiírva, de szél híján maradt a semmittevés. Egész nap beszélgettünk, ettünk és pihentünk. A sárga pálya 4-kor befejezte a dolgát, Gasztiék még vártak 5-ig. Természetesen 16:55-kor kivitték őket. Mi hárman három motorosban mentünk ki. Balázs a görög edzővel, én a némettel, Bőrtok a sajtó motorossal. A szél 60 fokokat lengett, a pályát sem tudták kirakni. 6-kor bevontattuk őket, majd a rakétával irány haza.
A mai előrejelzés szeles időt jósolt, és ez be is jött. Gasztiék pótlólag megint korábban mentek ki, és mire mi kiértünk, letudtak egy futamot. Az Õ futamukat a görög Emilios nyerte, Gaszton 42. lett. A mi pályánkat elég érdekes helyre tűzték ki, egy „csőben” volt a rajt, lee rajt esetén nem volt messzebb 200 méternél a part. A szél forgott 80 fokokat, és 1-6 Bft között váltakozott, ami elég szórakoztató lett volna, ha nem versenyzünk. A Holland Stefan jól fogalmazott, ez a hely alkalmas lenne BBQ partinak, mert elég szép. És ebben minden benne is van! Lee-ben, legalsó hajóként rajtoltam, és jól el is jöttem. Sok időm nem volt, azért dolgoztam, hogy ki tudjak fordulni majd a parttól. Sikerült, és mentem is el a lee brigád előtt. Visszaigazítottam a part felé, de nem elégszer, és nem eléggé… Sajna középen maradtam, ami nem volt túl jó.
Körülbelül 15 körül kezdtem, hátszélben még jó voltam, de utána kezdődött a mélyrepülés. Elkezdtem visszacsúszni avval, hogy nem választottam oldalt, hanem középen mentem. A szél olyan volt, hogy nem lehetett 50 méternél tovább egy takkon menni. Erről Gaszton is tudna mesélni. A futamot az ausztrál Nossiter nyerte, Balázs 26, én 35, Bőrtok 43.
A második futam közel hasonlóan zajlott, mint az előző. Részemről erős kezdés után a második kreuztól még erősebb visszaesés, nem szívesen mesélek erről a futamról. Balázs jól vitorlázott. Az elején az 5. helyen karcolt, a végére visszaesett a 14. helyre. Szerény személyem 31., Bőrtok pedig 39. lett.
5 futam után vezet Ben Ainslie, Emilios Papathanasiou és a Horvát Marin Misura előtt. Összetettben Balázs most éppen aranycsoportot érő 49. helyen tanyázik, Pallay Tibor az 57., Pál Gaszton 77., Beliczay Márton 89