Szombat hajóátvétel, vasárnap szabad edzés. Eleinte jobbnak tartottam volna, ha a tartaléknap nem az első, hanem az utolsó napra esik, de tekintettel arra, hogy szél nem volt, így utólag mindegy. Megnyitó – a rendező betegsége miatt – rendező nélkül. A lányok megtettek mindent, de látszott, hogy most csinálják először, de minden rendben volt.

Hétfő, első futam,
A pályát nagyon okosan úgy rakták ki, hogy mindenképpen legyen kreuz és raum szakasz is.
A szél nyugati, délnyugati volt.
A pálya: rajt: trogiri öböl bejáratánál, innen Kluda szigetét kellett északról kerülni (kötelező haladási irány, de ezt volt, aki nem értette) innen Malta és Drevnik Veli között, majd Drevnik Mali megkerülése, check point Malta szigete és a zsűrihajó között. Innen a Galera világítótornyot elhagyva Balkun és Zaporinovac fényei között kötelező áthaladási pont, befutó a Trogir előtti vízterületen.
Annak ellenére, hogy Agana – Trogir távolsága 10 tmf, ezekkel a szigetkerüléses kiegészítésekkel egy nagyon izgalmas futamot bonyolítottak. Szél hiányában a check point áthaladási sorrendje lett a végeredmény. Lehet, hogy a rövidítés helyett a limitidőt kellett volna kitolni egy órával.
Kelóék elsők, mi másodikak, Schőmer Dávidék lettek a harmadikak 45-ösben.
Kedd második futam.
Szél semmi, a rajthelyhez másfél óra motorozás után sikerült eljutni, rajt Milna bejárata előtti vízterületen. innen rövid kreuz, majd Brac nyugati szélét megkerülve, spinnakeres „rohanás” Stari Grad-ba. Az első 4 hajóból 2 db 40-es volt, ami mutatja, a szél erejét.
Első Schőmer, második Keló, harmadik mi, negyedik Stubits Dávidék csapata, egy másodperc volt a különbség közöttünk, a mellékelt célfotót a rendező készítette (aki közben megérkezett), de jól látni a szoros befutást.
Este az egyik kocsmában az István a Király hangjaira ment a buli.
Szerda, harmadik futam:
Kivittek motorral minket Hvar nyugati végéig, itt volt a rajt, Hvar és Pokol szigetek közötti csatornán 6-7 csomós délkeleti szélben kreuz, a végére annyira leállt, hogy a hajók az áramlás miatt hátrafelé csorogtak, ekkor több hajóról is jelezték a zsűrinek, hogy le kellene fújni a futamot. Volt, akinek motort kellett kapcsolni, hogy a sodrás ne vigye rá a sziklákra és az eső is elkezdett esni. Megjött a várvavárt jelzés, futam törölve. Innen motorral Vis szigetére, most itt állunk, a mai futam pótlásaként holnapra két futamot terveznek.