A 12. futamot behúzta USA. Feltámadtak. Verseny van. Jöjjön a 13.
00:00 –
OTUSA nyert, lesz még futam. Jóéjt mindenkinek!
23:53 –
Ez a futam eldőlni látszik és ezzel az is, hogy lesz még futam.
23:45 –
OTUSA vezet 220 méterrel és irányítja a futamot.
23:40 –
Volt egy jobb-balcsapás szitu, az ORACLE pár centire ment el ETNZ segge mögött. ETNZ büntibe ment, de igazából maguknak adtak hátrányt.
23:35 –
Az új frisebb szélben jobban bírja ORACLE a tempót. De az ETNZ vezet.
23:29 –
5 perces volt, újravitorlázzák a 13. futamot.
23:03 –
Még 29 perc a következő futamig.
live(C)ABNER KINGMAN
23:00 –
1500 méter volt az előnye az ETNZ-nek. De semmit se értek vele, mert ugye a 40 perc lejárt. USA megmenekült megint, de meddig
húzogathatja még az oroszlán bajszát?
22:55
– Ezt a futamot perceken belül törlik. Király, ez legalább látványos értlemetlen futam volt.
22:50 –
ETNZ vezet ezer méterrel. 2:26 az előnyük az ORACLE előtt.
22:45 –
13 perc 50 mp kellhet nekik a bőszélre és a félszélre.
40 perc a limit.
22:40 –
kb 500 méter az ETNZ előnye a közben 9 csomósra erősödött szélben, immáron kreuzban. Hajrá egyik, hajrá másik. Tényleg érdekes, hogy az ETNZ miért fordult le a pozitív jobbcsapásról az ORACLE előtt. Hmm… Tuti látott ott Ray Davies valamit?
22:30 –
Hatalmas sakkjátszma kezdődött a 8 csomós szélben. Tili-toli ezerrel. Az ETNZ jobb gyenge szélben. De könnyen lehet, hogy törlik a futamot, mert időlimit is van.
22:14 –
Halasztás! Mindkét hajón fent az orrsudár. Lesz „hátszélvitorla”. 6 perc a rajtig.
22:10 –
Misztikus körülmények és 10 csomós szél. Érdekes lesz.
21:50 –
Az ETNZ repül be balról, ORACLE suhan be jobbról a rajtzónába.
kiwi dokkolás
21:30 –
Vajon egy AC72-es képes teljesen kiugratni a vízből?
21:18 –
Várakozóknak ajánlom a cupinfo Gino Morellivel készített cikkét.
Hosszú és érdekes
.
20:35
– Az előrejelzés gyengébb szelet mond mára. Most 10 csomós szél van, 17 csomós pöfökkel.
Dean Barker is elismerte, hogy nem sikerült jól a hajó beállítása a tegnapi 12. futamon. De szerinte az elhibázott rajt volt a nagyobb probléma. Nyilván lehett volna jobban csinálni, de azért lássuk be, hogy tegnap komoly különbség volt, ezúttal hátszélben. Az elsőben 7 a másodikban 20 mp-et kapott amerikától az ETNZ. Az is meglepő, amit kreuzban művelnek a hajók, már nem ritka a 30 csomó fölötti rohanás sem szél fele. Ebben amúgy nagyjából egyenlőekvoltak most a hajók, de tegnap egyértelműen az történt, amit Larry Ellison csapata akart.
Fotó: © ACEA / PHOTO GILLES MARTIN-RAGET