A Helly Hansen Feel Alive kampánya az igazán átélt pillanatokat ünnepli
Mikor érezted utoljára igazán át, hogy életben vagy? Egy hegycsúcson, esetleg az óceán közepén? Vagy amikor esőcseppek peregtek az arcodon? A Helly Hansen, a hegyimentők és professzionális síelők vezető márkája átérzi azokat a pillanatokat, amikor tényleg elemünkben érezzük magunkat. A márka idén ősszel induló új, globális kampánya, az “Alive since 1877” nem csak arra inspirálja az embereket, hogy többet mozogjanak a szabadban, hanem a Helly Hansent kezdetektől fogva meghatározó célját is tükrözi: olyan professzionális ruhákat gyártani, amelyekben a legnagyobb biztonságban és kényelemben sportolhatunk.
Az új kampány inspirációját több mint 50.000 professzionális síelő és hegyimentő tapasztalata adta, akik minden nap Helly Hansent viselnek, és hivatásuk során nap mint nap veszélyes helyzeteket élnek át annak érdekében, hogy a síterepek mások számára is biztonságosak legyenek. A kampány számos platformon, így a közösségi médiában, reklámfelületeken és inspiráló videókban ragadja meg az „alive” életérzést.
“Norvég hazánkból indulva a Helly Hansen 1877-es indulásától fogva mindig arra törekedett, hogy olyan professzionális szintű ruházatot tervezzen, amelyben biztonságosan hódolhatnak a mozgás szenvedélyének. Ebben a szezonban több mint 50 000 professzionális síelő, több mint 200 síterepről és hegyi túráról szavaz bizalmas a Helly Hansen ruháknak,” – mondta Erik Burbank, a Helly Hansen marketingigazgatója.” Ezek az emberek mindennap a legcsodálatosabb, egyben legveszélyesebb természeti körülmények között dolgoznak. Egyedülálló kapcsolatunknak köszönhetően egyre innovatívabb és stílusosabb termékeket tervezünk, és minden termékünket a profik szellemisége határozza meg. A Helly Hansen Alive kampánya az elképesztő szabadtéri kalandokat átélő profikat ünnepli.
Ösztönözni és motiválni szeretnék a fogyasztókat, és tájékoztatni őket arról, hogy a professzionális szintű viselet segít nekik a pillanatok biztonságos átélésében. A novemberben induló, #feelalive hashtaggel ellátott közösségi média-aktivációban a márka rajongói indulhatnak. A közreműködők #feelalive pillanatokat bemutató, személyes, inspiráló képeik megosztásával válogatott Helly Hansen termékeket nyerhetnek.
Az új felület 2016. október 27-től elérhető a www.hellyhansen.com/alive címen.