A sikeres pünkösdi hétvége után egy még nagyobb feladat előtt áll a csapat. Jön a Rund Um a Bodensee-n Németországban, a következő hétvégén pedig a Bol d’Or a genfi tavon Svájcban.

Szerdán este indulunk útnak a 850 km-re lévő Lindau város hangulatos kis szigetére. Ide már visszajáró vendégek vagyunk, szeretnek minket, hívnak minket és számítanak ránk. A szállásunk a megszokott helyen, a kikötőben lévő vitorlás iskolában, a hajó pedig a menetrendi kikötő sétányán, a parton lesz. A verseny pénteken este fél 8-kor rajtol és kb. 400-450 hajó indul az éjszakába, hogy leküzdje a  100 km-es távot és megkerülje a bodeni tavat. Szeretünk ide járni, itt értük el az első tókerülő győzelmünket 2009-ben, de emellett nagyon kedvesek a szálláson, kedvesek a versenyrendezők és a város vezetői is. Idén is szeretnénk az elsők között végezni, ami egyre nehezebb a többtestűek bekapcsolódása miatt. Idén a One d’Or katamarán csapata is megméreti magát a versenyen.

A verseny után szétszereljük a hajót és hétfő reggel irány a Genfi tó legdélebbi csücske: Genf. Ezen a versenyen először indulunk mi, a hajó még az olaszok tulajdonában már járt itt és háromszor meg is nyerte az egytestűek versenyét. A Bol d’Or számít a katamaránozás Mekkájának, évről-évre rengeteg egy- és többtestű hajó indul rajta. Idén minket is meghívtak rá és örömmel megyünk. Egy kicsit fehér foltnak számít nekünk a tó, de előzetesen azt tűztük ki magunknak, hogy szeretnénk megnyerni az egytestűek versenyét és a katamaránokból is néhányat elkapni. A verseny szombaton reggel indul és kb. 130 km hosszú. Általában kevés szél szokott lenni, nem ritka, hogy a győztes is 20-24 órát versenyez. A csapat a két verseny között kint marad és jut idő egy kis kirándulásra, csapatépítésre is, ennek keretében megyünk a CERN-be részecskéket gyorsítani és megnézzük az Alpok csúcsát Chamonix-ból.

Mind a két verseny nagy élményeket tartogat számunkra, a hajó és a csapat egyben van, drukkoljatok nekünk egy jó szerepléshez!